• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Contact ChannelsSaluran Perkhidmatan
  • >
  • Interactive Voice Response (IVR)Respons Suara Interaktif (IVR)
  • >
  • Why is there a requirement to enter a 10-digit account number?
    Kenapa perlu memasukkan nombor akaun 10-digit?
Contact Channels

Why is there a requirement to enter a 10-digit account number?

Why is there a requirement to enter a 10-digit account number?

Kenapa perlu memasukkan nombor akaun 10-digit?

By keying in the 10-digit account number, Astro will be able to provide better self-service options, as it allows Astro to customise automation options based on the needs of each customer’s account.

‍

If you're calling us with the same mobile number, our system will be able to automatically detect your Astro account number.

‍

Dengan memasukkan 10-digit nombor akaun, Astro akan dapat memberikan pilihan layan diri yang lebih baik, kerana ia membenarkan Astro untuk menyesuaikan pilihan automatik berdasarkan keperluan setiap akaun pelanggan.    

‍

Jika anda menghubungi kami dengan nombor telefon mudah alih yang sama, sistem kami akan mengesan nombor akaun Astro anda secara automatik.

‍

Related Articles
Artikel Berkenaan

What self-service transactions can be performed over the phone?

Apa transaksi layan diri yang boleh dijalankan melalui telefon?

Why can’t I key in a specific amount for card payments?

Kenapa saya tidak boleh memasukkan jumlah tertentu untuk bayaran kad?

Why is the option to ‘Reconnect’ unavailable in the IVR?

Kenapa pilihan untuk Sambung Akaun tidak disediakan di IVR?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.