• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Contact ChannelsSaluran Perkhidmatan
  • >
  • Interactive Voice Response (IVR)Respons Suara Interaktif (IVR)
  • >
  • Why is the option to ‘Reconnect’ unavailable in the IVR?
    Kenapa pilihan untuk Sambung Akaun tidak disediakan di IVR?
Contact Channels

Why is the option to ‘Reconnect’ unavailable in the IVR?

Why is the option to ‘Reconnect’ unavailable in the IVR?

Kenapa pilihan untuk Sambung Akaun tidak disediakan di IVR?

You do not need to request for a reconnection as our system will detect your payment and process it immediately, provided you paid via a real-time payment channel.

Click here for a full list of our payment channels.

‍

‍

Anda tidak perlu meminta untuk penyambungan semula kerana sistem kami akan mengesan bayaran anda dan memprosesnya serta merta, dengan syarat anda membayar melalui saluran bayaran masa nyata.

Klik di sini untuk senarai penuh saluran bayaran kami.

‍

‍

Related Articles
Artikel Berkenaan

What self-service transactions can be performed over the phone?

Apa transaksi layan diri yang boleh dijalankan melalui telefon?

Why can’t I key in a specific amount for card payments?

Kenapa saya tidak boleh memasukkan jumlah tertentu untuk bayaran kad?

Why is there a requirement to enter a 10-digit account number?

Kenapa perlu memasukkan nombor akaun 10-digit?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.