• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Contact ChannelsSaluran Perkhidmatan
  • >
  • Interactive Voice Response (IVR)Respons Suara Interaktif (IVR)
  • >
  • Why can’t I key in a specific amount for card payments?
    Kenapa saya tidak boleh memasukkan jumlah tertentu untuk bayaran kad?
Contact Channels

Why can’t I key in a specific amount for card payments?

Why can’t I key in a specific amount for card payments?

Kenapa saya tidak boleh memasukkan jumlah tertentu untuk bayaran kad?

To have uninterrupted services and error free payment, we have automated the IVR to a specified amount based on the customer’s account details. However, if you wish to pay a different amount or make advanced payment, you may do so via our other payment channels.

‍

Untuk mendapatkan perkhidmatan tanpa gangguan dan bayaran tanpa ralat, kami telah mengautomatikkan IVR kepada amaun tertentu berdasarkan butiran akaun pelanggan. Walau bagaimanapun, jika anda ingin membayar dalam amaun yang berbeza atau membuat bayaran pendahuluan, anda boleh berbuat sedemikian melalui saluran pembayaran lain.

‍

Related Articles
Artikel Berkenaan

What self-service transactions can be performed over the phone?

Apa transaksi layan diri yang boleh dijalankan melalui telefon?

Why is the option to ‘Reconnect’ unavailable in the IVR?

Kenapa pilihan untuk Sambung Akaun tidak disediakan di IVR?

Why is there a requirement to enter a 10-digit account number?

Kenapa perlu memasukkan nombor akaun 10-digit?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.