• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • My AccountAkaun Saya
  • >
  • Reconnection & DisconnectionPenyambungan Semula & Penamatan Langganan
  • >
  • What should I do if I've paid my overdue bill but my account is still suspended?
    Apakah yang perlu saya lakukan jika saya telah membayar bil tertunggak tetapi akaun saya masih disekat?
My Account

What should I do if I've paid my overdue bill but my account is still suspended?

What should I do if I've paid my overdue bill but my account is still suspended?

Apakah yang perlu saya lakukan jika saya telah membayar bil tertunggak tetapi akaun saya masih disekat?

Don't worry, it takes up to 1 hour to reconnect once payment has been reflected in your account. To check your account status, you may do so via Astro Self Service or WhatsApp "Hi" to 03-9543 3838.

Jangan risau, ia mengambil masa sehingga 1 jam untuk penyambungan semula setelah pembayaran dikemaskini diterima dalam akaun anda. Anda boleh menyemak status akaun anda melalui Astro Self Service atau WhatsApp "Hi" ke 03-9543 3838.

‍

Related Articles
Artikel Berkenaan
Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.