• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Contact ChannelsSaluran Perkhidmatan
  • >
  • Interactive Voice Response (IVR)Respons Suara Interaktif (IVR)
  • >
  • What self-service transactions can be performed over the phone?
    Apa transaksi layan diri yang boleh dijalankan melalui telefon?
Contact Channels

What self-service transactions can be performed over the phone?

What self-service transactions can be performed over the phone?

Apa transaksi layan diri yang boleh dijalankan melalui telefon?

You can access the self-help service 24 hours a day for the following: 

1. Check account balance

2. Refresh your Smartcard if your account is active but TV screen displays "This channel is not included in your subscription" or "We apologise for the service interruption"

3. Check application status

‍

‍Anda boleh mengakses perkhidmatan bantuan diri 24 jam sehari untuk perkara berikut:    

1. Periksa baki akaun    

2. Muat semula Kad Pintar anda jika akaun anda aktif, tetapi skrin TV memaparkan "Saluran ini tidak termasuk dalam langganan anda" atau "Kami mohon maaf atas gangguan perkhidmatan"    

3. Periksa status permohonan

‍

Related Articles
Artikel Berkenaan

Why can’t I key in a specific amount for card payments?

Kenapa saya tidak boleh memasukkan jumlah tertentu untuk bayaran kad?

Why is the option to ‘Reconnect’ unavailable in the IVR?

Kenapa pilihan untuk Sambung Akaun tidak disediakan di IVR?

Why is there a requirement to enter a 10-digit account number?

Kenapa perlu memasukkan nombor akaun 10-digit?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.