• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Other Products & ServicesProduk & Perkhidmatan Lain
  • >
  • Account Verification (eKYC) Pengesahan Akaun (eKYC)
  • >
  • What can I do if I still get error “verification failed” after a few attempts?
    Apakah yang boleh saya lakukan jika saya masih mendapat ralat "pengesahan gagal" selepas beberapa percubaan?
Other Products & Services

What can I do if I still get error “verification failed” after a few attempts?

What can I do if I still get error “verification failed” after a few attempts?

Apakah yang boleh saya lakukan jika saya masih mendapat ralat "pengesahan gagal" selepas beberapa percubaan?

Not to worry, our representative will be contacting you within 24 hours.

Jangan risau, wakil kami akan menghubungi anda dalam masa 24 jam.

Related Articles
Artikel Berkenaan

What are the recommended browsers to perform eKYC?

Apa pelayar yang disarankan untuk menjalankan eKYC?

What are the benefits of performing the eKYC verification?

Apa manfaat menjalankan pengesahan eKYC?

What can I do if I have missed the 3 days window period to complete eKYC verification?

Apa boleh saya buat kalau saya terlepas tempoh 3 hari untuk melengkapkan pengesahan eKYC?

How secure is my data that is processed in eKYC?

Adakah data saya yang diproses dalam eKYC selamat?

What should I have ready before performing the eKYC verification?

Apa perlu saya sediakan sebelum menjalankan pengesahan eKYC?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.