• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Billing & PaymentBil & Bayaran
  • >
  • PaymentBayaran
  • >
  • What are the terms and conditions of payment?
    Apakah terma dan syarat bayaran?
Billing & Payment

What are the terms and conditions of payment?

What are the terms and conditions of payment?

Apakah terma dan syarat bayaran?

1. Clearly indicate full name of Astro customer, contact number and Astro subscription account number when making each payment (e.g. on bank-in slips)
2. For Direct Debit, please contact your bank for standing instructions. Provide the full name of Astro customer and Astro account number. The Direct Debit service may not be available with all banks. Please check with your bank for confirmation of Direct Debit service.
3. Please inform us of any changes in billing address/information by contacting us via one of these platforms.

IMPORTANT NOTICE: To avoid any problems in payment processing, please pay only at authorised Astro payment channels

1. Masukkan dengan jelas butiran seperti nama penuh pelanggan Astro, nombor telefon yang boleh dihubungi dan nombor akaun langganan Astro apabila membuat setiap pembayaran (cth. pada slip bank-in)

2. Untuk Debit Langsung, sila hubungi bank anda untuk arahan tetap. Berikan nama penuh pelanggan Astro dan nombor akaun Astro. Perkhidmatan Debit Langsung mungkin tidak tersedia dengan semua bank. Sila periksa dengan bank anda untuk pengesahan bagi perkhidmatan Debit Langsung.

3. Sila maklumkan kepada kami jika terdapat apa-apa perubahan dalam alamat/maklumat pengebilan dengan menghubungi kami melalui salah satu daripada platform ini.

NOTIS PENTING: Untuk mengelakkan apa-apa masalah dalam pemprosesan bayaran, sila bayar di saluran bayaran Astro yang sah sahaja

‍

‍

Related Articles
Artikel Berkenaan

How do I register for Astro Auto-Debit?

Bagaimana cara untuk mendaftar Auto-Debit?

Why am I not receiving SMS notifications on successful or unsuccessful auto-debit transactions?

Kenapa saya tidak menerima notifikasi SMS tentang sama ada transaksi auto-debit berjaya atau tidak?

I've previously registered for auto-debit payment. How do I update my payment details?

Saya berdaftar untuk bayaran auto-debit sebelum ini. Bagaimana cara untuk kemas kini butiran bayaran saya?

Will my credit card be accepted for payment?

Adakah kad kredit saya akan diterima untuk pembayaran?

Where do I view my payment history?

Di mana saya boleh melihat sejarah pembayaran saya?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.