• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Billing & PaymentBil & Bayaran
  • >
  • BillingBil
  • >
  • If a customer has few accounts with Astro, can they choose to receive e-bill or SMS bill for only one account and the others remain in paper bill?
    Jika seorang pelanggan mempunya beberapa akaun Astro, bolehkan dia memilih untuk menerima e-bil atau bil SMS untuk satu akaun dan kekalkan bil bercetak untuk akaun yang lain?
Billing & Payment

If a customer has few accounts with Astro, can they choose to receive e-bill or SMS bill for only one account and the others remain in paper bill?

If a customer has few accounts with Astro, can they choose to receive e-bill or SMS bill for only one account and the others remain in paper bill?

Jika seorang pelanggan mempunya beberapa akaun Astro, bolehkan dia memilih untuk menerima e-bil atau bil SMS untuk satu akaun dan kekalkan bil bercetak untuk akaun yang lain?

Yes, customer may choose to have different billing method for each different account.

Physical bill charging will only apply to the account that has opted for paper bills.

Ya,  pelanggan boleh memilih kaedah pengebilan yang berbeza untuk setiap akaun  yang berlainan.

Caj bil fizikal hanya akan dikenakan ke atas akaun yang  memilih bil bercetak.

Related Articles
Artikel Berkenaan
Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.