• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Contact ChannelsSaluran Perkhidmatan
  • >
  • My AstroMy Astro
  • >
  • I rented an Astro First or Astro Best title. How will I be charged?
    Saya sewa rancangan Astro First atau Astro Best. Macam mana kiraan caj?
Contact Channels

I rented an Astro First or Astro Best title. How will I be charged?

I rented an Astro First or Astro Best title. How will I be charged?

Saya sewa rancangan Astro First atau Astro Best. Macam mana kiraan caj?

Your purchase will be reflected on your next monthly Astro bill. For example, if you rented a movie for RM 15.00 for 2 days and your next bill statement is in 2 weeks. RM 15.00 will be reflected in your Astro subscription bill in two weeks’ time.

Pembelian anda akan dipaparkan dalam bil Astro bulan berikutnya. Sebagai contoh, jika anda menyewa filem RM15.00 untuk 2 hari dan penyata bil anda yang berikutnya adalah dalam 2 minggu. RM 15.00 akan dipaparkan dalam  bil langganan Astro anda dalam masa dua minggu.

Related Articles
Artikel Berkenaan

What is My Astro?

Apa itu My Astro?

How do I check what my Astro subscription plan is?

Macam mana untuk menyemak apa pelan langganan Astro saya?

My payment is successful but I have waited more than five (5) minutes and it is not reflecting in My Astro. What should I do?

Pembayaran berjaya tapi saya telah menunggu lebih daripada lima (5) minit dan aplikasi My Astro belum menunjukkan pembayaran itu. Apa yang boleh saya lakukan?

What should I do if I have forgotten my password?

Apa patut saya buat kalau saya terlupa kata laluan saya?

How do I search for a specific content?

Macam mana cara untuk mencari rancangan yang tertentu?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.