• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • My AccountAkaun Saya
  • >
  • Moving HomePindah Rumah
  • >
  • Can I still move if I have an outstanding balance on my account?
    Adakah saya masih boleh berpindah jika saya mempunyai baki tertunggak dalam akaun saya?
My Account

Can I still move if I have an outstanding balance on my account?

Can I still move if I have an outstanding balance on my account?

Adakah saya masih boleh berpindah jika saya mempunyai baki tertunggak dalam akaun saya?

Of course! Please ensure your account is active when requesting for a move.

Sudah tentu! Sila pastikan akaun anda aktif ketika permintaan pemindahan.

Related Articles
Artikel Berkenaan

What is the moving procedure?

Apakah prosedur pemindahan?

How many days notice should I provide prior to moving?

Berapa lamakah tempoh notis perlu diberikan sebelum saya berpindah?

How do I request for a move?

Apakah cara untuk permintaan pemindahan?

Will I need to take a new contract after moving?

Adakah saya perlu mengambil kontrak baharu selepas berpindah?

How will I be charged for my move?

Bagaimana saya akan dikenakan bayaran untuk pemindahan saya?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.