• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Billing & PaymentBil & Bayaran
  • >
  • Refund RequestBayaran Balik
  • >
  • Can 3rd party request for a refund?
    Bolehkah pihak ketiga membuat permohonan untuk pemulangan semula lebihan bayaran?
Billing & Payment

Can 3rd party request for a refund?

Can 3rd party request for a refund?

Bolehkah pihak ketiga membuat permohonan untuk pemulangan semula lebihan bayaran?

Refund can only be made by the registered Astro account holders.

However, if you would like to request refunds on behalf of the account holder, you may do so by providing the supporting documents (e.g.: authorization  letter, death certificate, 3rd party NRIC copy).

Pemulangan semula lebihan bayaran hanya boleh dipohon oleh pemilik akaun Astro yang berdaftar.    

Walau bagaimanapun, sekiranya anda ingin meminta pemulangan semula lebihan  bayaran bagi pihak pemilik akaun, anda boleh mengemukakan dokumen-dokumen sokongan (contoh: surat kebenaran, sijil kematian, salinan kad pengenalan pihak ketiga).

Related Articles
Artikel Berkenaan

How do I get my refund?

Bagaimana cara untuk saya mendapatkan semula pemulangan lebihan bayaran?

Is my data/Info secured?

Adakah data dan maklumat saya selamat?

If I never receive the refund within the promised timeline, what should I do?

Sekiranya pemulangan semula lebihan bayaran tidak diterima dalam tempoh jangkaan yang dijanjikan, apakah yang perlu saya lakukan?

What is the timeline for my refund amount to be remitted into my bank account?

Apakah tempoh jangkaan pemulangan semula lebihan bayaran ke dalam akaun bank saya?

Any document required for refund?

Apakah dokumen yang diperlukan untuk pemulangan semula lebihan bayaran?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.